de heenreis - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu de heenreis - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

de heenreis

Blijf op de hoogte en volg Jelle

18 Augustus 2014 | Nederland, Raamsdonk

ik ben in de ochtend samen met mijn klasgenootje Tom Boeren om 8 uur bij mij thuis weggereden richting Denemarken. we zijn met de auto van Tom gereden omdat in deze auto cruise control zit en daardoor wel geschikt is om een lange reis te maken. we hadden gelijk het eerste stuk al 2,5 uur gereden voor we de eerste stop hadden genomen om even te rusten. En we zijn daarna weer gelijk doorgereden en toen hadden we weer 2 uur aan een stuk door gereden en zijn we al in Duitsland aangekomen. Daar hebben we dan ook bij een Mac Donalds gegeten en even goed wat rust genomen. Toen zijn we weer doorgereden en we kwamen zowat gelijk al in de file en hebben er ongeveer een uur ingestaan omdat er een wegversmalling was. Dat was op een snelweg die we 240 km lang moesten volgen deze weg hebben we helemaal uitgereden en deze weg liep door hamburg en daar lag iets verder een ontzettend hoge brug waar we overeen gereden hadden. We zijn kort daarna weer even gestopt om even te rusten en naar de wc te gaan enz. toen waren we ook al in Denemarken aangekomen en zijn daarna in een keer naar de stageplaatsen gereden. Het was vrijwel makkelijk te vinden dus we hadden daar wel geluk mee. Ik was rond half 8 s'avonds op mijn stageplek en Tom moest daarna nog een kwartiertje rijden naar zijn stageadres. Dus we zijn ongeveer 12 uur onderweg geweest dus dat viel nog niet alles tegen.