eerste indruk van mijn stage bedrijf - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu eerste indruk van mijn stage bedrijf - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

eerste indruk van mijn stage bedrijf

Blijf op de hoogte en volg Jelle

19 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

Toen ik aankwam werd ik al gelijk hartelijk ontvangen op mijn stage bedrijf en iedereen was heel gastvrij en stelde zich ook netjes voor hoe ze heten. Ik werd gelijk al naar mijn kamer in hun huis gebracht zodat ik mijn spullen weg kon zetten. Alles was er netjes klaargemaakt. De avond dat ik aangekomen was kon ik ook al gelijk met het eten mee aanschuiven. En die avond gaf zijn medewerker zijn verjaardagsfeestje dus ik was al snel ingeburgerd. Het is hier een mooi en rustig plaatsje met veel boeren in de buurt waarvan onder andere ook veel Nederlandse boeren. Het bedrijf melkt ongeveer 150 koeien en houd al het jongvee aan en doet ook wat loonwerk voor lokale boeren. Het bedrijf heeft twee man personeel in dienst waarvan een uit Nederland en die houd vooral het werk in de stal bij. En de andere komt uit oekraïne en doet vooral de kalfjes en het andere werk dat hem word opgedragen. Mijn stagebedeleider doet vooral al het machine werk en springt ergens bij indien nodig is en hij doet al de boekhouding. Het bedrijf ziet er netjes uit behalve achter bij de kuilen is het een beetje modderig maar dat komt omdat er nog sleufsilo's moeten komen en verhard moet worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1090
Totaal aantal bezoekers 9550

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: