2e stageweek - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 2e stageweek - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

2e stageweek

Blijf op de hoogte en volg Jelle

27 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

Na het ontbijt zijn we eerst naar een Claas mechanisatie bedrijf geweest om de aftakas van de front maaier te maken. En we moesten nog wat bussen hebben voor de rugger. We hadden ook nog gelijk toen we daar waren een rondje gekeken wat voor machines dat ze hebben staan omdat Christ ook nog wel naar iets op zoek is. We waren pas weer tijdens het tussen de middag eten terug omdat het wel anderhalf uur rijden was. Na het eten hadden we gelijk de aftakas er weer aan gezet zodat Christ alles af kon maaien. In die tijd heb ik de rugger in orde gemaakt en gesmeerd. We waren daar ongeveer rond 3 uur mee klaar en moesten gelijk weer door om bij de buurman gras in te gaan kuilen. Het was maar ongeveer 12 ha dus het ging wel vlot. Alleen toen we bijna klaar waren deed de shovel het in een keer niks meer omdat de olie op was doordat de stuurcilinder lek was. Dus toen hadden we maar ff een kannetje olie gehaald zodat we hem in ieder geval naar huis konden rijden. Nadat we dat gedaan hadden zijn we naar Marc gegaan want die vroeg of we daar mee kwamen eten. Het was wel een redelijk drukke maar wel interessante dag.