2e weekend op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 2e weekend op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

2e weekend op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

30 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

Zaterdag morgen heb ik eerst in de stal meegeholpen met de dagelijkse werkzaamheden. En na het middag eten heb ik geholpen met de maaier aankoppelen en daarna de mesttank aangekoppeld. Daarna heb ik in de stal de drinkbakken van de koeien schoongemaakt en roosters geschaafd en de boxen ingestrooid. En op het laatst van de dag heb ik nog 6 kalver iglo's uitgemest en schoongespoten. S'avonds kwam Tom bij ons mee eten en hadden we weer friet gehaald bij de tankstation. Daarna zijn ik en Tom nog effe in Herning geweest of het uitgaansleven wat is daar. Zondag morgen ben ik eerst met Christ het vlees van de geslachte koe op aan het halen geweest. S'middags is Thijs naar mij gekomen en die had ik nog effe hier een rondleiding gegeven tot dat Tom kwam. Want daarna zijn we naar Stijn gereden om daar naar zijn stagebedrijf te gaan kijken. Dat was wel een mooie dag omdat het wel een heel ander bedrijf is dan mijn stagebedrijf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9505

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: