alweer de 4e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu alweer de 4e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

alweer de 4e week op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

08 September 2014 | Denemarken, Assing

maandag:
S'morgens heb ik eerst weer in de stal wat klusjes gedaan die er in het weekend niet meer van gekomen waren. En in de middag heb ik de mais kuil open gelegd en heb eerst nog wat kalver hutjes zuiver gemaakt. S'avonds zijn we bij Marc de Belgische boer zoekt vrouw gaan kijken.

dinsdag:
Na het ontbijt ben ik naar Marc gereden om een hogedrukspuit slang te halen. Daarna heb ik alles klaar gezet om de stal schoon te gaan spuiten maar ik heb eerst nog even mee geholpen in de stal. En ben ik naar het eten begonnen met het schoonspuiten en heb om 3 even een kleine pauze gehad. En ben daarna door gegaan met spuiten tot 7 uur en toen was het alweer avond.








  • 19 September 2014 - 12:21

    Aukje Van Dreumel (prinsentuin College):

    Hoi Jelle,

    Je vermaakt je wel daar lees ik, je hebt je verslagen goed bijgehouden.
    Hard werken en gezellig op stap met je klasgenoten. Ik hoop dat je ook veel leert. Hoe gaat het met de taal of spreek je gewoon de hel dag Nederlands?

    Veel plezier nog,

    grt Aukje van Dreumel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9495

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: