4e woensdag op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 4e woensdag op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

4e woensdag op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

10 September 2014 | Denemarken, Assing

woensdag:
S'morgens ben ik eerst weer verder gegaan met het schoonspuiten. En na het middag eten moest ik voor Marc voedergraan gaan halen een half uur rijden hier vandaan. Toen ik daar weer van terug was heb ik het schoonspuiten nog even afgewerkt en alles opgeruimd. Als laatste heb ik de 515 nog even een onderhouds beurtje gegeven. S'avonds heb ik voor mezelf een pizza gehaald want Christ was nog wel even aan het maaien bij een klant. En heb daarna maar een lekker rustig avondje gehouden en naar de film Flodder gekeken haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 9543

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: