4e weekend op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 4e weekend op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

4e weekend op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

13 September 2014 | Denemarken, Assing

zaterdag:
Heb ik na het ontbijt nog eerst even wat onderhoud aan de rugger gedaan en ben daarna gelijk door gegaan met ruggen waar ik gisteren gebleven was. Rond 12 uur is Christ al begonnen met oprapen en had ik het ruggen afgewerkt. Daarna hebben we even snel wat gegeten en ben ik op de kuil gegaan met de verreiker van de klant. S´avonds waren we maar om 9 uur gestopt met oprapen en hebben erna maar onderhand is gegeten. Om half 10 kwamen er al wat vrienden om uit te gaan. Dus we waren in Herning uit gegaan en waren pas om 5 uur s´nachts terug. Het was wel erg gezellig met de mannen die nacht.

zondag: we waren alweer optijd wakker omdat we een auto s´nachts in Herning hebben laten staan en die wilde we wel weer optijd gaan halen omdat we er niet zeker van waren dat die er wel mocht staan. En toen zijn we s´middags naar Legoland gegaan. Daarna hebben we met zijn allen in de buurt bij lego land gegeten. En ben toen savonds maar is een keer optijd naar bed gegaan. Dus ik heb dit weekend weer veel gezien en meegemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 9510

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: