halverwege de laatste week - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu halverwege de laatste week - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

halverwege de laatste week

Blijf op de hoogte en volg Jelle

24 September 2014 | Denemarken, Assing

woensdag:
Heb ik in de morgen eerst weer in de stal geholpen want we gingen vee verzetten en die stro hokken die leeg kwamen moesten uitgemest worden. Toen is Christ bij klanten gaan voederbieten rooien. Dus heb ik samen met Peter tussen de middag gegeten. Na het eten ben ik heel de middag bezig geweest met de mais silo schoon te maken en op te ruimen. En had het gedeelte oude mais dat er nog zat helemaal bloot gemaakt zodat het overgekuild kan worden. Dit had wel even wat tijd gekost alleen het zag er naderhand wel weer netjes uit. Toen Christ thuis kwam ben ik met Asanka naar de pizzaria gereden om ons avond eten te halen.

Donderdag:
Na het ontbijt heb ik eerst nog een rondje over het bedrijf gelopen en nog wat foto's gemaakt nu het kan. En daarna heb ik de gras kuil nog bloot gezet.
Na het middag eten heb ik de boxen bij melkkoeien ingestrooid en de roosters geschoven. Daarna moest ik met de kipkar naar Christ komen want hij wilde voor zichzelf ook nog wat voederbieten rooien zodat we die alvast konden beginnen met voeren. En die blok is nogal een eindje rijden hier vandaan dus was daar ook wel weer de rest van de middag/avond mee zoet. Na het avond eten is Christ naar een klant gegaan om het een ander te bespreken en kon ik mooi wat huiswerk voor school doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 9501

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: