de laatste dag op stage alweer - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu de laatste dag op stage alweer - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

de laatste dag op stage alweer

Blijf op de hoogte en volg Jelle

26 September 2014 | Denemarken, Assing

Na het ontbijt heb ik eerst met de loader overal alle prullenbakken leeggemaakt met papier enzo. En heb dat op een hoop gegooid en in brand gestoken want dan was het mooi weg. Daarna zijn we maar begonnen met mais overkuilen want dat zijn nogal wat karren mais. Net voor het middag eten was de veerarts nog geweest en die zei dat al het zaagsel wat voorin de boxen ligt eruit moest omdat ze veel last van uieronsteking hadden en hij dacht dat het daar aan zou liggen. Dus hebben ik en Peter dat na het middag eten gedaan en is Christ alleen verder gegaan met mais overkuilen want wij hadden er ook nog wel genoeg werk aan. Daarna hebben ik en Christ de kuil die we overgekuild hebben helemaal ondergestopt dit hadden we snel gedaan omdat we in het pannekoekenhuis uit eten gingen met ik Christ en Tom en dat is redelijk optijd gesloten. Nadat we uit eten waren geweest hebben we nog bij Tom zijn stage nog wat pilsjes gepakt met zijn stage boer. Alleen moest ik weer terug rijden dus kon ik jammer genoeg niet meedoen haha. Want het was nog half 4 s'nacht geworden en we zouden rond 7 uur vertrekken dus was niet zo heel erg dat ik niks gedronken had want het was dan maar een kort nachtje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 9546

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: