de laatste week alweer van mijn stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu de laatste week alweer van mijn stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

de laatste week alweer van mijn stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

22 September 2014 | Denemarken, Assing

maandag:
In de morgen ben ik er extra vroeg eruit gegaan omdat we bij Marc moesten gaan mais hakselen. Dus had ik samen met Asanka ontbeten en zijn gelijk door gereden naar Marc. Er moesten 3 blokken mais gehakseld worden waarvan een hele grote van 46 ha en die andere 2 maar 3 ha. We waren met de grote begonnen en waren daar om 2 uur s'nachts pas mee klaar. Daarna kon ik terug naar huis en bleef Asanka door rijden want die andere 2 blokjes waren heel dicht bij zijn huis. Dus was wel een lang dagje werken.

Dinsdag:
Heb ik in de morgen na het ontbijt weer eerst in de stal meegeholpen met boxen instrooien etc. Na het middag eten hebben we nog een eindje aan de bietenrooier gesleuteld. En heb ik de werkplaats nog opgeruimd. En toen was het weer is een keer op tijd avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 9508

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: