hoe ik terug kijk op mijn in Denemarken - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu hoe ik terug kijk op mijn in Denemarken - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

hoe ik terug kijk op mijn in Denemarken

Blijf op de hoogte en volg Jelle

23 Oktober 2014 | Nederland, Raamsdonk

Ik vond het een leuke en interessante stage en de mensen waren er super gastvrij. Ik vond de stage periode mooi lang genoeg zo want je hebt het er dan wel weer alles gezien. Het moeilijkste vond ik van alles wel om de taal te kunnen begrijpen. Ik had misschien geluk dat ik nog de mais mee koen maken omdat dat hier toch net wat anders is. Het landschap was er ook heel erg uitgestrekt dus veel landbouwgrond en veel bos met af en toe een dorpje en maar een paar grote steden in het gebied waar ik zat. De veehouderij in Denemarken werd altijd gezien als dat alles zomaar kan en makkelijk boeren. Maar in de loop der jaren is er veel in de landbouwsector veranderd waardoor er veel boeren er op de fles gaan. Voor de rest is het allemaal vrijwel vergelijkbaar met Nederland. Ik degene die ook in dit land zouden willen stage lopen aanraden om jezelf van tevoren goed erin te verdiepen dat er niet zo veel meer is te zien als landbouwbedrijven. En wil ook graag meegeven als je met de auto gaat dat je het beste met 2 man kan rijden omdat het toch wel een aardig lang ritje is. Dankzij deze stage ben ik weer een hele ervaring rijker. En wat me het meeste bij zal blijven is dat alle mensen daar zo vriendelijk waren en elkaar graag hielpen als dat nodig was.

  • 25 Oktober 2014 - 11:54

    Dina:

    Jelle, je hebt het goed gedaan,leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad,
    bedankt voor de de mailtje`s.
    Verder wensen we veel succes met je studie.

    Dina en ook van Piet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1513
Totaal aantal bezoekers 9505

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: