2e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 2e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

2e week op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

28 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

Na het ontbijt we eerst gelijk begonnen om de stuurcilinder onder de shovel uit te halen wat uiteindelijk wel nog een hele klus bleek te zijn. Dus daar waren we wel tot het middag eten mee bezig. Daarna heeft Peter de werknemer de cilinder weggebracht om te laten maken. En hebben wij de kuil open gelegd waar het gras in moet komen. En we hadden alvast een begin gemaakt aan een kalver groepshok. Daarna hadden we eerst de verreiker van Marc opgehaald om de kuil een beetje vlak te kunnen zetten. We waren rond 3 uur weer begonnen met kuilen en waren rond half alweer klaar. Daarna waren we door Marc en zijn kennis uitgenodigd om mee uit eten bij een pannenkoekenhuis dat van en Belgische eigenaar is die van oorsprong varkensboer hier was. Daarna hadden we nog een pilsje gepakt bij Marc en toen was het alweer half 3 in de nacht. :-)