de terugreis - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu de terugreis - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

de terugreis

Blijf op de hoogte en volg Jelle

27 September 2014 | Denemarken, Assing

Na maar een paar uurtjes geslapen te hebben heb ik nog even afscheid genomen en ben ik rond half 7 naar Tom gereden. Daar hadden we nog even een bak koffie gedronken en zijn weer rond half 8 aangereden. Rond 10 uur hadden we even een tussenstop gehouden om even wat te eten en benen te strekken. Daarna hadden we weer ongeveer 3 uur aan een stuk doorgereden en zijn daarna bij de Mac Donalds in Hamburg gestopt om wat te eten. Nadat we ons weer vol hadden gegeten zijn we weer doorgereden en waren rond 3 uur in Nederland. Daar net over de grens hadden we nog even bij een tankstation een tussenstop gehouden. Rond 5 uur waren we bij mij thuis gearriveerd. Nadat Tom bij ons nog wat gebuurt te hebben en mijn spullen uit de auto gehaald hadden. Was het toch echt afgelopen en kon ook Tom bij zijn thuis gaan kijken. De reis was helemaal niet tegen gevallen want we hebben geen een stuk in de file gestaan en niet te gehaast gereden.