3e stageweek - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 3e stageweek - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

3e stageweek

Blijf op de hoogte en volg Jelle

01 September 2014 | Denemarken, Assing

Maandag:
Nadat we hadden ontbeten heb ik eerst weer mee in de stal mee geholpen want de veearts kwam voor een bedrijfsbezoek. En dan na het middag eten hebben we weer kalveren over gedaan naar een groepshok. Daarna hebben we eerst gemolken en heb ik de boxen ingestrooid. En heb daarna de eenlinghokjes schoongemaakt en ontsmet. s'avonds hebben we alleen nog even aan de mestmixers gesleuteld. Want Marc zou die avond ook weer uit Nederland terug komen omdat hij daar een paar daagjes is geweest. En wilde graag even op de koffie komen.

Dinsdag:
Ik heb s'morgens eerst met Christ de de mixers in elkaar gezet en daarna weggezet. Daarna heb ik eerst nog wat werkzaamheden in de stal gedaan voordat we gingen eten. Na hert eten is Christ vertrokken naar Nederland om naar en bietenrooier te gaan kijken. Dus moet ik zelf twee dagen af en toe op het bedrijf letten. S'middags heb ik eerst overal het gazon gemaaid en daarna heb ik met de rugspuit hier en daar nog wat onkruid gespoten. En als laatste heb ik alles opgeruimd en afgesloten. Dus is wel mooi dat ik de kans krijg om op het bedrijf te letten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 9559

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: