3e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 3e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

3e week op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

04 September 2014 | Denemarken, Assing

donderdag:
Na het ontbijt ben ik weer eerst begonnen met wat werkzaamheden in de stal en Daarna heb ik geholpen met de maaier aankoppelen. Na het middag eten is christ begonnen met maaien en heb ik alvast de haspel uit het land gehaald want die stond nog in de weg. Daarna heb ik de rugger aangekoppeld en er nog wat aan gerepareerd. En als laatste heb ik hier en daar nog met de rugspuit rondgelopen. Daarna was Christ ook al klaar met maaien dus hadden we alweer avond.

vrijdag:
Ik heb S'morgens eerst nog even wat werkzaamheden in de stal gedaan en daarna heb ik samen met Christ de kuil open gelegd waarin gekuild moet worden. Na het middag eten is Christ begonnen met ruggen en heb ik de loader in orde gemaakt. We zij rond 3 uur begonnen met inkuilen en is Asanka verder gegaan met ruggen. S'avonds hebben maar even gauw een pizza gegeten en zijn we weer gelijk door gegaan met kuilen tot half 12 en toen vonden we het wel weer goed geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 9555

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: