4e stage week - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 4e stage week - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

4e stage week

Blijf op de hoogte en volg Jelle

11 September 2014 | Denemarken, Assing

donderdag: Ben ik smorgens gelijk na het ontbijt begonnen met schoonspuiten van de stal. S'middags heb ik de jongvee stal schoongespoten en bij de werkplaats. En in de avond heb ik zelf eten gehaald omdat Christ nog bij een klant aan het maaien was. Dus het was een simpel maar wel een intensief dagje.

vrijdag:
Heb ik in de morgen weer gewoon in de stal wat werkzaamheden gedaan. En heeft Christ nog wat gemaaid en er nog wat onderhoud aangedaan. En toen ben ik in de middag gaan ruggen bij de die klant tot s´avonds de dauw erin kwam. En we hebben daar ook lekker gegeten en een pilsje gepakt. En toen was het alweer weekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 9563

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: