5de week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 5de week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

5de week op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

18 September 2014 | Denemarken, Assing

donderdag: Ben ik s'morgens na het ontbijt gelijk weer naar Hugo gereden om weer verder te gaan met mais rijden. En ben toen tot 9 uur in de avond door gereden want Christ zou daarna de laatste mais ermee af rijden. Die avond ben ik maar optijd naar bed gegaan omdat ik wel redelijk moe was.

vrijdag: Heb ik s'morgens weer gewoon in de stal wat klusjes gedaan zoals boxen instrooien enz. ben ben daana met Marc naar de kar die nog in het land stond gereden want die had een klapband gehad en die moesten we er ter plekken afhalen en laten maken. Na het middag eten is Christ gaan gras oprapen voor hem zelf en moest ik het met shovel vlak zetten. Het was maar een beetje dus we waren snel klaar. Maar we moesten ook gelijk bij de buurman kuilen dus waren we maar gelijk doorgereden. Zodoende waren we weer rond 7 uur in de avond klaar. Dus we vonden wel dat we een lekkere pizza verdiend hadden. Na hete eten was Tom met zijn auto naar mij gekomen omdat ik de volgende dag mijn vader en moeder van het vliegveld moest gaan halen.