2e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 2e week op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

2e week op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

29 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

S'morgens hadden we eerst de kuil nog helemaal dicht gelegd met banden. Daarna is Peter de stuurcilinder van de shovel gaan ophalen zodat we die weer vandaag in elkaar konden zetten. Daarna zijn we weer tot het middag eten verder gegaan met het kalver rgroepshok. na het eten heb ik eerst megeholpen met het melken en heb ik de boxen opgestrooid en de drinkbakken schoongemaakt. Daarna heb ik gezorgd dat alle kalfjes er weer goed bij liggen. Na het melken hebben we het kalver hok afgemaakt en op zijn plek gezet. Daarna hadden we de stuurcilinder er terug op gezet dit ging wel gelukkig een stuk makkelijker dan het eraf halen en we hadden de shovel opnieuw afgevuld met olie. Toen we daar allemaal mee klaar waren was het alweer 8 uur en moesten nog eten dus hadden we maar pizza's gehaald. En hadden we lekker het weekend ingeluid met een lekker koud pilsje...