week 2 op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu week 2 op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

week 2 op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

25 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

Maandag:
In de morgen heb ik eerst mee in de stal geholpen met kalveren overdoen en daarna heb ik bij de melkkoeien en jongvee alle boxen ingestrooid. Daarna heb ik de banden van de kuil opgestapeld zodat je ze makkelijk weg kan rijden. Na het middag eten heb ik de drinkbakken van de koeien schoongemaakt en hebben we nog wat koeien overgedaan. En in de avond ben ik maar is een keer optijd naar bed gegaan want dat was wel weer even nodig.

Dinsdag:
In de morgen heb ik weer in de stal meegeholpen met het strooien bij de boxen van de droge koeien. En daarna hebben we wat koeien overgedaan die drooggezet moeten worden. In de middag zijn we eerst met de hefinrichting van de 926 bezig geweest omdat deze niet helemaal goed werkte. Toen we het hadden gemaakt hebben we de maaier eraan gehangen omdat we s'avonds wilden gaan maaien. Daarna ben ik met de 515 en Christ met de 820 haspels die nog in de wei staan gaan halen. In de avond is Christ gaan maaien maar dat was maar voor kort omdat de aftakas van de frontmaaier was vastgelopen. Daar waren we dus maar mee gestopt omdat we daar dan niet meer mee verder konden. Dus hebben we nog wat kleine dingen gedaan en daarna maar avond gehouden.

  • 27 Augustus 2014 - 09:30

    Arna:

    hoi jelle leuke berichtjes die je schrijft en fijn dat je het goed naar je zin hebt daar
    geniet er maar lekker van groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9560

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: