mijn eerste weekend op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu mijn eerste weekend op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

mijn eerste weekend op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

23 Augustus 2014 | Denemarken, Assing

Vrijdag avond hadden we al optijd avond en hadden geen zin om te koken dus hadden we een pizza gegeten. En daarna hebben we gewoon heel de avond rustig aan gedaan. Zaterdag ochtend heb ik mee in de stal gewerkt met de roosters schoon schuiven en heb nog de mais kuil bloot gezet. Daarna ben ik met christ begonnen met het maken van de as van de kiepkar. In de middag is Tom Boeren bij mij op stage op de koffie geweest. En heb Tom ook nog even een rondleiding gegeven op het bedrijf. Dus in de middag hebben we voor de rest niet echt veel meer gedaan haha. In de avond hebben we bij de Shell (tankstation) een frietje speciaal met stukjes worst gegeten. Rond 8 uur zouden ik en Tom naar Thijs Wouters zijn stage gaan waar Stijn Bierkens ook was en daar dan in de buurt uitgaan. Alleen liep het wat uit omdat Tom op zijn stage alles moest doen en nog een koe gekalfd had. Toen we bij Thijs zijn stage waren aangekomen werden we netjes door Thijs zijn stage weggebracht naar het café. En toen hebben we s'nachts de taxi gebeld het was een hartstikke gezellige avond. En zondags heb ik met Tom meegelopen op zijn stage omdat die boer op vakantie in Nederland is. Eind middag zijn we nog ff naar de Mac Donalds geweest in Herning geweest. En s'avonds heb ik alleen nog ff meegeholpen met melken op stage. Dus al met al een heel geslaagd weekend!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 9573

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: