3e woensdag op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu 3e woensdag op stage - Reisverslag uit Assing, Denemarken van Jelle Pullens - WaarBenJij.nu

3e woensdag op stage

Blijf op de hoogte en volg Jelle

03 September 2014 | Denemarken, Assing

Christ is nog steeds weg dus ben ik er eerder uit gegaan om bij de kalfkoeien te kijken en te kijken hoe ver Peter is met melken. Na het eten heb ik in de stal meegeholpen met de gewone stal werkzaamheden zoals strooi bij het jongvee strooien enz. Daarna heb ik de trekker en voermengwagen schoon gespoten. En s'middags heb ik eerst weer geholpen met het melken omdat Andree ook weg moest dus moest ik ook nog even de kalveren melk geven. Nadat ik al die werkjes gedaan had heb ik nog de loader schoon gespoten. S'avonds na het eten ben ik samen met Asanka en zijn vriendin naar de boerenvoetbal gegaan. Dat zijn boeren en werknemers die dan voor de lol doen voetballen en daarna een pilsje pakken. En als laatste heb ik s'nachts nog een rondje door de stal gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 9552

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 September 2014

stage Denemarken

Landen bezocht: